هشدار هواشناسی و راهداری درباره باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت) ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک چطور با قلدری سایبری یا زورگویی مجازی برخورد کنیم؟ بارش باران  و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی | کاهش دید افقی رانندگان در جاده سبزوار و بردسکن (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد راز همدلی چیست؟ دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها آیا از تأثیر اعجاب‌آور غلات در بهبود دیابت خبر دارید؟ مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) کمبود آب و  چاره‌های پیش‌رو مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور + فیلم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود
سرخط خبرها

کشف جسد بی‌جان جوان ۱۸ ساله در سد تبارک قوچان

  • کد خبر: ۷۳۳۸۴
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
کشف جسد بی‌جان جوان ۱۸ ساله در سد تبارک قوچان
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قوچان گفت: جسد بی‌جان جوان ۱۸ ساله‌ای که از عصر روز گذشته در سد تبارک این شهرستان مفقودشده بود، عصر امروز با کمک غواصان پیدا شد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی رحمانی مطلق با اشاره به خبر غرق شدن جوان قوچانی در سد تبارک این شهرستان، اظهار کرد: عصر روز گذشته خبری از طریق سامانه ۱۲۵ مبنی بر غرق شدن جوانی ۱۸ ساله در سد تبارک اعلام شد که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قوچان تصریح کرد: از همان عصر روز گذشته عملیات جستجو در سطح منطقه با اعزام نیرو‌ها از طریق قایق به محل حادثه آغاز شد که این جستجو‌ها تا صبح امروز ادامه داشت، اما متأسفانه هیچ اثری از پیکر این جوان پیدا نشد.

وی با بیان اینکه به دلیل پیدا نشدن جسد جوان قوچانی، تیم غواصی از سطح استان با امکانات و تجهیزات بیشتری به این شهرستان اعزام شدند تا عملیات جستجو به‌صورت گسترده ادامه پیدا کند، تصریح کرد: عصر امروز و پس از ۳ ساعت تلاش مشترک توسط تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قوچان و مشهد، تیم غواصی توانستند جسد بی‌جان جوان ۱۸ ساله را پیدا کنند.

رحمانی مطلق با یادآوری اینکه متأسفانه جوانان و نوجوانان به تابلو‌های منطقه شنا ممنوع در این سد توجهی نمی‌کنند، گفت: پس از پیدا شدن جسد و انتقال آن به خشکی، چند جوان نیز در همان محل قصد شنا کردن داشتند که با تذکر نیرو‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی منطقه را ترک کردند.

گفتنی است؛ تعدادی از نیرو‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان قوچان آموزش‌های لازم و ویژه غواصی را طی کرده‌اند، اما فاقد لباس و تجهیزات مناسب در مقابله با این حوادث هستند و بالاجبار اعزام نیرو از مشهد صورت می‌گیرد که این مسئله می‌طلبد تجهیزات و لباس‌های این سربازان خط مقدم مقابله با حوادث در این شهرستان به‌روزتر شود.
 
 
منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->